2010. okt. 30.

Mitmivan Thaiföldön - 2.rész

Na most itt Hanoiban amugy egy helyre bekerdeztem, ahol ket gep van, hogy mennyi az internet, mondtak, hogy ingyen van.
De elott egy boltban is mondta egy lany, hogy hasznalhatom, de ott o hasznalta, meg ok ott laknak az emeleten alul meg bolt, ugyhogy ott annyira nem akartam.
Ja de meg Thaifoldon, Ko Pha Ngan-on folytatnam. Na az FMP-n az volt, hogy ott vodrokben arultak az italokat, es akkor aki megvette a vodrot, azoknak osszeontottek, es akkor ott vodorrel meg benne szivoszallal maszkaltak az emberek, de ott szinte csak turistak voltak, thaiok alig. Es akkor hajnal otkor mar a taxi temaja, ne mondtak, hogy 200 baht es nem szivesen engedtek lejjebb, pedig nekem inkabb 150-ert kellett volna. Aztan talalkoztam a kinai lanyokkal akikkel jottunk is meg este le a sziget deli reszere, na nekik is olcsobban kellett volna, na hogy akkor keressuk meg azt az embert, aki kerdezte tolem, hogy hanyan lennenek, hogy az majd leengedi. Na egy ido utan meg is lett, aztan mondta az ember, hogy adjuk rogton a penzt, de ok nem akartak neki odaadni. Es akkor ott meg jottek oda emberek, probaltak a sofortol kerdezni valamit, o meg ramnezett, hogy akkor forditsam mar le, mert egy mondatot elotte mar mondtam neki thaiul es akkor azt hitte, hogy ertek hozza. Ez 30 szavas szokincsbol irto nehez volt. Na aztan ott indulas elott jott egy no, hogy akkor mostmar neki legalabb adjuk oda a penzt, mondtam, hogy sajnos mi lealkuldtuk 150-re, annak annyira nem is orult, de nalam csak 200-as volt, hogy tudna-e 50-et visszadni, de vegul csak 40-et adott, maszkalt a kocsi korul,  mindig mondta, hogy majd adja/hozza mindjart a 10-et, aztan vegul elindult a taxi, igy a 10 nala maradt. Na masnap reggel beszeltuk Nunoval, hogy akkor mostmar kell egy masik szallas valahol talan delen, meg motorkerekpar berles temaja, na gondoltam jo akkor maradok en is egy napot. Lett berelve egy valtos, egesz nap a szallaskeresessel ment el, ja en aszittem konnyen fog menni az a kismotor, de egy darabig meg valtani is elfelejtettem, csak neztem hogy milyen szar ez a motor. Aztan valtani nem tudtam anelkul, hogy ne ugrana a motor, mert kuplung nem volt, persze egy ido utan kiderult hogy a valtot kell lassan felengedni, de addigra mar olyan is volt, hogy volt egy emelkedo, ahol kettesben inkabb megallt a motor, na atvaltottam egyesbe, hirtelen akkorat ugrott a motor, hogy at a szembe savba, pont nem is jott senki. Nagyon szar volt mind a 2 fek a motoron pluszba, ja amikor kibereltuk teletoltottuk, mert ures volt, amikor visszaadtam meg akkor is tele volt, pedig sokat probaltam hasznalni. Gyakran eleg felelmetes volt, mert nagyon sok lejtos emelkedos meredek eles kanyar van azon a kis szigeten, ez egyik szallasra, amit kineztunk a konyvbol nem is mertunk lemenni annyira meredek volt az odavezeto ut, hogy akkor inkabb nezzunk masik szallast, de aztan talaltunk egy kevesbe meredek utat az erdon keresztul. Na akkor nagyon sok ora elment a szallas keresessel, vegul lett egy ami 200 volt. Na megint abba kell hagyni, mert zarjak ezt a helyet, most tartak ki az ajtot, meg odaraktak a deszkat, hogy a motort azt betoljak ejszakara, mert azt sok helyen szoktak. A fenykepezohoz nincs meg a kabel, vettem egy helyen, de nem mukodik, pedig mar megint tele van kepekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése