2010. nov. 1.

Mitmivan Thaiföldön - 3.rész

Jo szoval lett az a szallas 200-ert, itt mar csak hideg viz volt, de kiderult, hogy az nem is olyan hideg, siman lehetett vele zuhanyozni. Na itt kb egesz este motoroztam, egyreszt azert mert elindultam es nem talaltam vissza a szallasra, masreszt azert, mert hogy fogyjon a benzin, de szinte nem fogyott semmi. Este nem nagyon tudtam aludni sajnos, mert talan arra gondoltam mennyi minden tortent. Persze mire reggel felkeltem Nuno motorja mar nem volt ott, kar, pedig o csinalt fotokat amik kellettek volna, meg el akarta adni a vietnami dongot. Ja mar del volt akkor, de 11-ig kellett volna kijelentkezni, ki volt irva, hogy ha kesobb akkor meg egy napot kell fizetni. De nem is volt ott mar senki, akinek lehetett volna adni a kulcsot, egy darabig gondolkoztam hogy bedobom a helyre, ahol a no volt tegnap az ajto melletti resen, de aztan szerencsere mar egy srac a szobakat takaritotta, rola mar elozo nap kiderult, hogy nem tud angolul, igy balhe nelkul oda lehetett adni neki a kulcsot.Lenyegeben aztan mentem utazasi irodakba erdeklodni, hogy Phuketbe mennyi lenne a komp, aztan mar egy ido utan inkabb Ko Samui-ra akartam menni, mert Phuketre menve Surat Thaniban kellett volna aludni egyet, mert mar tul keso volt elindulni, akkor gondoltam hogy inkabb alszom egy masik szigeten. Igy egy hajoval atkerultem Ko Samuira, na ott kiderult, hogy Phuketbe a komp nem is abbol, hanem egy masik varosbol indul, igy hat gondoltam en oda atmennek. Akkor mar gondoltam hogy a robogo berles lenne jo itt, masnap meg ott leadni, de olyan lehetoseg nem nagyon volt. Kozben jott egy no taxival, kerdezte, hogy hova megyek mondtam, hogy Na Thon-ba, mondta, hogy 300, mondtam, hogy a nekem inkabb 100-ert kene max. Na mondta, hogy akkor 200, aztan mar egy ido utan, hogy 150. De nekem inkabb 100-ert kellett volna mert nincs olyan messze, meg nem is draga a benzin, na mondta egy ido utan, hogy ok talan, aztan elment. Kozben mentem egy helyre robogokat nezni, onnan kulfoldiek kivettek akkor szinte az osszest, az egyik nem is indult, kerdeztem merre mennek, hogy hatha elvisznek, de nem tudtak. Meg akkor meg az lett volna a terv, hogy itt kiveszem a robogot, csak amikor holnap visszahozom, akkor meg vigyenek vissza Na Thon-ba(nem is biztos hogy jol emlekszem a varos nevere). Na de aztan mentem tovabb, es megjelent a taxis no, hogy jo lesz 100-ert. Mert kiderult hogy o amugyis ott lakik, meg hogy fest kepeket, vegig 40-el ment. Na ott akkor este elkezdtem szallasokat keresni, keres keres, meg kozben meg utazasi irodakba is bementem sokban, hogy Phuketre mennyi, mindenhol mas volt, persze addigra mar a legolcsobb helyet elfelejtettem, hogy hol volt. Egy ido utan mar egy viszonylag titkos sotet utcaban jartam, 1-2 helyen ettek, remenykedtem mindig hogy hatha behivnak valahova. Na aztan egy ilyen evohelyet elhagyva utanam is szoltak, hogy hello. Na visszamentem, hogy akkor itt hatha behivnak enni. Be is hivott egy ember, aki tudott angolul, pedig itt nagyon nem szoktak. Egy ilyen sarki nyitott hely volt, ahol nappal egy kis uvegpultbol italokat arulnak, Na es akkor ott szenre ra volt rakba egy eszkoz aminek a szelen korben viz fott a tetejere meg a husokat kellett rakni. Az ember aki behivott az 40 evig elt Amerikaban, de meg igy is gyakran nehez volt erteni mit mond. Meg voltak ott meg paran, na ok egyaltan nem tudtak angolul, csak annyit, amennyit en thai-ul. Amikor elment az ember, mar nem is nagyon lehetett beszelni, de azert mindenki nagyon orult. Azert kiderult, hogy ok masszazzsal foglalkoznak, igy neha elment valaki masszani. Ja hat orakig volt itt a fozes meg eves, ja folyamatosan lehetett levenni a husokat, enni, meg felpakolni ujakat. WC papirt hasznaltak szalvetakent. Na itt azert lett is par kep. Ha ok raktak oda nekem a hust, akkor mindig eleg ragosat raktak, szerintem ez szamit jonak, csak kar, hogy nem nekem. Aztan egy ido utan a sor is elokerult, na en akkor ittam eloszor thai sort. Meg jott egy ember szinten enni, rola kiderult, hogy rendor, egy nagyon kicsit tudott angolul. Egyszer kibontottak vmi kolbaszszeru dolgot palcikara felfuzve, felszeleteltek hogy en azt egyem, egy szeletet ettem, de senki mas semennyit. MEg olyan is lett egy ido utan, hogy a levesbe, vagyis a le ami a cucc szelen volt, es oda kellett zoldsegeket rakni idonkent beleutottek 1 darab tojast. Na azt egy ido utan kiszedtek, hogy akkor ez nekem tessek. Hat nekem nem kellett hogy nehogy mar en egyedul egyek tojast, csalodottak voltak, ugyhogy inkabb megis kertem, orom. Ja meg hoztak egy angol konyvet, ami Europaba utazo thai-ok szamara keszult, voltak benne temakorok, pl a szabonal, es akkor ott csak egesz mondatok voltak, hogy azt hogy kell mondani, hat ebbol nem lehet megtanulni angolul, de belefotoztam a konyvbe. Na es akkor ott valakit Donatnak hivtak, o mondta, hogy akkor el kene menni vele karaokezni. Meg egy ido utan lett viszki udito meg jeg, ujjal osszekeverve, de en azt nem kertem. Meg visszajott az Amerikaban elt ember, mert o vacsorazni volt egy spanjaval, es akkor hogy nekem hol a szallas, mondtam, hogy nincs meg, de mar ki lett nezve egy, meg lealkudva 280-ra. Meg hogy mikor megyek tovabb, elmeletileg masnap reggel de meg nincs meg a jegy. Mondta az ember, hogy neki van egy gumifa-ultetvenye, hogy holnap azt megmutatna. Na mondom, akkor holnap megse megyek el innen. Elmentem a szallasra, aztan az ember mondta, hogy akkor ugye 290, de mondtam, hogy 280 volt, na jo.Ja Akkor meg azt hittem ez egy trukk, de kesobb derult ki, hogy nem. Az a szallas eleg szar volt, kinti furdoszoba volt nagyon lerobbant allapotban, ja nem tudtam aludni persze, merthogy sokminden tortent, meg lehet meleg is volt, meg reggelre a padlon mindenhol vizfoltok voltak, be is aztak a konyvtari konyvek. Ugy lett megbeszelve az emberrel, hogy delben talalkozunk ugyanott, persze nem talaltam vissza egy darabig, mondjuk azert, mert nappal mas mint ejjel. Ja meg mondta, hogy akkor ebedelhetunk is. Aztan visszatalaltam, es akkor az ember vitt a kismotorral, eloszor csak kicsit arrebb megmutatta, hogy ja az a ket haz az ove, aztan mentunk, eleg jo volt az ut, mert erdoben mentunk az uton, aztan neztek ott az emberek, aztan megerkeztunk a hazhoz, de szerencsere mar mellett epult a masik, sokkal nagyobb haz, persze fotok azok lettek. Vittem 3 sort, mert interneten irtak valahol, hogy ilyenkor azt kell. Ja utkozben megalltunk persze a gumifakat nezni, kiderult hogy nem az osszes kokuszdio lett kivagva, de amugy a gumifa meg csak 3 eves volt, es 7 eves kortol lehet szuretelni, Pont olyan volt, mint egy sima fa. A feleseg csinalta az ebedet vegig nem jott ki, kerdeztem, mondta, hogy ja o most elfoglalt, hirtelen mennem kell..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése